۶ پاسخ

بله منم همین طورم. حالت تهوع هم دارم. استرس هم دارم. منم خیلی دوست داشتم باردار شم و الان هم ترس دارم هم یه جوری افسرده شدم. چون قبلا ادم خیلی فعالی بودم ورزش و درس و کار اینا ولی الان فکر میکنم دیگه همشونو باید پایان بدم و صفر تا صدمو بذارم واسه بچم تا وقتی که بزرگ شه بعدشم که دیگه من سالخورده شدم و تموم. یه جوراییم استرس دارم که نکنه نتونم از پسش بربیام یا نکنه مادر خوبی نتونم بشم. کلا یه جور بدی افسردم 🥲

بله عزیزم به این پکیچ لکه بینی،و هنوز نشنیدن صدای قلب بچه رو هم اضافه کن حال بدیه🤦🏻‍♀️

اره مخصوصا وقتی گشنه ام و میل ندارم به هیچی 😂

من هر چی میخورم باز سریع ضعف سوزش معده دارم و ادرار هر یه رب .ولی میل به همه چی دارم .افسردگی هم معمولیه زیاد نیست شاید چون اولین بچمه نمیدونم .و اینکه میشینم سفت نمیشه

منم همین بودم و هستم

بله همینطور بودم شدیدا و هنوز هم هستم

سوال های مرتبط

مامان Kiyana Joon مامان Kiyana Joon ۱۷ ماهگی