به وقت استرس آنومالی🥴😌

تصویر
۸ پاسخ

استرس نداشته باش بچه خودشو جمع میکنه عزیزم

انشالله همه چیز خوبع🙏🏻😍

سونو دکتر یزدان پناه رفتید ؟؟انشاا...همه چی خوب باشه

الهی جنسیتو بگو
تو انتی احتمال داد؟

ان شاالله زودی نوبتت شه بیای با خبر خوش گلم😍
برای منم دعا کن امروز میرم

شما چندهفته رفتین برا آنومالی
دکتر من ۱۷ هفته نوشته

ان شاالله همه خوب پیش میره الان دقیق چند هفته ای

انشاالله ک همه چی خوبه گلم.منم تو استرس آزمایش غربالگری اولمم🫠

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام👭 مامان دخترام👭 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان محمد‌ مامان محمد‌ ۴ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری