به وقت آنومالی🥹 پر از استرس و شوقم

تصویر
۱۷ پاسخ

بسلامتی عزیزم

به سلامتی😃♥️

منم چند روز دیگه سونوی رشد دارم واسترس دارم

انومالی سختره و مهمتره یا ان تی .؟

ایجان بسلامتی

انشاالله به دل خوش

به سلامتی

دقیقا هم هفته منی منم ۱۷هفته و ۶روزم برام یک هفته دیگ تایم داد برا انومالی

بسلامتی آنومالی خیلییییی خوبه آدم حال میکنه همه وجود بچشو میبینه.قشنگ نگا کن کیف دنیارو ببر استرس برا چیه.توکل بخدا

عزیزم چند وقتت هست ؟

ان شاالله به سلامتی

بسلامتی من که صبح دو بار رفتم زیر دستگاه گفت کامل مشخص نیست عصر باید برم باز

بسلامتییی قشنگممم ♥️😍
عزیزم شما الان چند هفته ایی دقیق؟

ایشالابسلامتی

ای جانم
انشاالله که نینی صحیح و سالم باشه 😍🤲🏻

ان شاءالله ب سلامتی

انشاالله بسلامتی عزیزم😍❤️

سوال های مرتبط

مامان شوکا🐣❤️ مامان شوکا🐣❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری