۶ پاسخ

دقیقا هفته ب هفته ک بیای بالاتر دردا بیشتر میشه

عزیزم فشار جنین به واژن هست و طبیعیه
ربطی به زایمان نداره و بعدش درست میشه نگران نباش

منم امروز خیلی درد کشیدم
یعنی ادامه داره؟

منم همینطورم‌ ،دراز بکش کمتر سرپا یا رو صندلی بشین یکم بهتر میشه

عزیزم‌دردات هرروز بیشتر و بیشترم میشه منکه دارم میمیرم هر آن میگم الان میزام ولی خب خبری نیست

من که افتضاح شدم فقط گریه میکنم

سوال های مرتبط

مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۴ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی