۱۰ پاسخ

سلام عزیزم
اره طبیعیه چون رحمت بزرگ میشه بچه بزرگتر میشه اینجوره همه ی ما هستیم

وااای ک منم درد دارم

منم خیلی دارم وقتی راه میرم یا میخوام پاشم بدتر میشه، دردشم میزنه ب زیر دلم بعضی وقتا رفتم دکترم گف طبیعی هیچیت نی😕

واقعا دیگه خدا به داد مون برسه

ممنون ولی بخدا دار هفته به هفته سخت تر میشه🥺

اره عزیزم منم اینطورم این یه ماه درد میکنه

متاسفانه کاملا عادیه تازه بیشترم میشه 🥴

منم دو روزه خیلی درد میکنه

اگه استخون واژن هست . بخاطر کلسیمته

هفته‌های بالاتر شدیدتر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری