سلام چرا واژنم خیلی درد میکنه

۶ پاسخ

طبیعه

طبیعیه دیگه

حتما بریچه من بریچ بود همش تو واژنم حرکتشو حس میکردم

اره منم درد دارم

من از ۲۲ هفته وضعم همینه ، سونو و ازمایش ادرارم دادم
دیگه اخرش گفتن رباط ها داره کش میاد چیزی نیست😐

کسی اینجوری بوده تا حالا

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی