۱۰ پاسخ

۷۸
۱۳۷

قند ناشتا ۷۸
بعدش ۱۳۷

۷۵ ناشتا . بعدش تار شده

۷۸ ناشتاس

ناشتا ۷۸،دوساعتت ۱۳۷ که یکم لب مرزه ولی ناشتات خوبه

نوشته فستینگ بلاد شوگر

ناشتا 78 فک کنم بعدش شدی 137

78 هست اولین

قند ناشتات انگار ۷۸هست
بعد گلوکز ۱۳۷

خیلی تاره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان فندوقی🌰 مامان فندوقی🌰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝑻𝒂𝒉𝒂🩵✨ مامان 𝑻𝒂𝒉𝒂🩵✨ ۲ ماهگی
مامان آویناوآدرینا مامان آویناوآدرینا ۸ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی