تا چن هفته تهوع داشتین؟؟

۱۱ پاسخ

من ک از اول تا روز آخر تهوع داشتم هیچ غذایی نمیخوردم

هیچ هفته 🫢

من هنوزم داره میادومیره

منم دارم کم تر شده

من الان تو ۱۷هفته ام هنوزم ویار دارم😮‍💨

من تو ۴ ماهمم هنو دارم مخصوصا صبح ناشتااا

15هفته

۱۶ الانم کمو بیش دارم دمیترون میخورم

من خودم تا 8 ماهگی

تا ۱۱ هفته اوجش
۹ هفته روزی ۷ بار استفراق
الان دوسه روز یبار درحد چندیقه

من تا آلان دارم ولی تو این ماه کمتره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ ماهگی