سنوگرافی انومالی رو چند هفته باید بریم؟

۸ پاسخ

از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته

بهترین زمان ۱۸هفته و ۲روزه من خودم ۱۸هفته و ۴روز رفتم

۱۸ هفته

من ۱۸ مرداد باید برم

۱۸ هفته به بعد بهترین زمانش هست

زودتر واسه جنسیت میشه بری الان ولی باز دوباره واسه آنومالی هم باید بری چون آنومالی موقعی که اجزا بدن کامل میشه بایدبری همون۱۷هفته و۶روزبه بعد

۱۷هفته و۶روزبه بعد

١٨هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Amir Mohamad مامان Amir Mohamad هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان امیر علی کوچولو مامان امیر علی کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری