عزیزان انومالی رو چند هفته باید بریم ؟

۱۰ پاسخ

۱۸ هفته خوبه بری...من ۱۸هفته و ۳روز وقت گرفتم

از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته میتونی بری
بهترین زمانش ۲۰ هفته هست

۱۷ تا ۱۹ هفته

به من ۱۸هفته و سه روز وقت دادن

از 18هفته باید بری واس من 19هفته کامل میشه ک نوبت دارم اخه به محرم تعطیلات محرم خورد

من فردا قراره برم میشم 18 هفته و 3 روز

من ۱۸هفته و ۲روز رفتم همه چی دقیق بود

۱۸ هفته ب بعد

۱۸هفته برو که دیگه همه چیز دقیق بگن جنسیت هم مشخص بشه

۱۸ هفته و چند روز بهترین زمانه
ولی من شهرستانم
۶ ام می‌خوام برم که میشه ۱۹ هفته و شش روز 🥲

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Amir Mohamad مامان Amir Mohamad هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان امیر علی کوچولو مامان امیر علی کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان مانلی و مانی و حامی مامان مانلی و مانی و حامی ۱ سالگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری