پیاده روی خوبه برااینکه بچه بیادتولگن؟دیگه چی خوبه؟

۴ پاسخ

رو صندلی برعکس بشین دستتو بذار رو قسمت تکیه گاه یکمم باسنتو ببر عقب . این خیلی خوبه
رو حالت دسشویی ایرانی بشین بچه میاد تو لگن
پله هم خواستی بری به پهلو برو

ارع عالیه .

من اینارو انجام دادم سر بچه الان تو لگنمه فیکس شده

پیاده روی زیاد
تمارین : گربه‌گاو - سجده فعال- پروانه نشسته - نپتون‌کشیدن -

پله و اسکات🤌🏻

اره خیلی خوبه ‌ب من میگف روزی ۲ساعت.
حرکت اسکات
حرکت روی این توپ بزرگا

سوال های مرتبط

مامان مبینا مامان مبینا ۴ ماهگی
مامان اسما مامان اسما ۱۳ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی