شیرخشک نان یا آپتامیل واسه وزن دهی؟؟؟

۵ پاسخ

به شیرخشک نیست فقط شیردهی به موقع و‌منظم بچه رو وزن میده

یک کیلو

من‌ نان‌ میدم‌

من هردوتاش استفاده کردم ی جور وزن دهی میده..واسه بچه من اپتامیل ی کم سفت بود سخت دشویی داشت..ولی نان راحته

بیولوژی بدن هر بچه فرق داره که کدوم بهش بسازه اما اپتامیل خیلی بهتره از نان هستش

سوال های مرتبط

مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی