۳ پاسخ

بله عزیزم دکتر دخترم گفت بده نلینم تبهای بالا داشت گفته هر چهارساعت شربت استا و هر ۱۲ ساعت با توجه به وزنش پروفون

آره.

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر و تودلی مامان گل پسر و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری