۹ پاسخ

شب موقع خواب سيتريزن بخور

منم اینجورم

عزیزم مشکل خاصی نیست دکتر میگفت همون لحظه دستتون رو بگیرین زیر شکمتون اونجایی ک دردمبگیره تا فشار کمتری بیاد.من‌ الانم همبنطوریم یهویی درد میگیره همینکارو میکنم

منم الان یه عطسه وحشتناک زدم اما درد ندارم بد نیس برای نی نی؟؟؟

منم بعضی وقتا اینجوری میشم.

منم از وقتی باردار شدم زیاد عطسه میکنم

اخی عزیزم اگر آلرژیه حتما با دکتر مشورت کن

منم دارم نمیدونم زیر شکمم ی بار درد میگیره و .ول میکنه

خطرناکههه؟😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وششم بارداری