۳ پاسخ

نشاسته هم مثل فرنی درست کن اگه شیر پاستوریزه قبلا بهش دادی بریز خیلی خوبه گلوش رو نرم میکنه برا سرما خوردگی هم عالیه

والا من پسرم 5 ماهگی سرما خورد دکتر شربت گیاهی اویشن و ختمی داد بهش خودمم اویشن و عناب دم کردم بهش دادم

آویشن سنگینه فک کنم
ولی با نشاسته فرنی درست کن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان خوشگل مامان خوشگل ۱ سالگی
مامان آراز مامان آراز ۱ سالگی