مامانا موز برا سرماخوردگی بده؟

۳ پاسخ

اره سنگینم هس...کمپوت گلابی بده عالیه.اب لیموشیرین.اب سیب هم در حد نصف فنجون کمتر ۴ ۵ ساعت یبار بدی عالیه حتی تب رو هم پایین میاره

اره من شنیدم موز نباید داد تو سرماخوردگی

کلا میوه واسه مریض عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی