۶ پاسخ

من۳۰هفته رشدوسرویکس شد۱۱۰۰ولی فک کنم رشدخالی ۷۰۰خورده ای باشه

۵۳۰ ازاد

من الان اومدم انجام بدم بیمه ندادم گفت ۶۴۰ هزینه اش پرداخت کردم

همون سونو معمولی هستش که تقریبا برای من آزاد شد ۴۲۰ تومن البته برای من دوقلو هست دوتا ۴۲۰ دادم

با بیمه تامین شد 500 هزار

بیمارستان دولتی رفتم آزاد حساب کرد شد ۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان رادوین و رادین مامان رادوین و رادین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان امیرحسین و آریا مامان امیرحسین و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری