متفاوته و شهرای مختلف
1350 دیروز دادم
چندروزپیش رفتم ۲تومن
من تازه آنومالی ۱۷۰۰ دادم
رشد هم فک کنم همین حوالی باشه
البته پزشکای سونوگرافی خیلی نرخاشون فرق داره
من ۲۴۰۰ با بیمه تامین
من هفته پیش رفتم 1800
سه تومن
من بیمارستان رفدم ۸۰۰ بود با بیمه تامین هیچی نگرفتن
من ۱۵ فروردین رفتم ۹۶۰ بود
هفته پیش رفتم ازاد1300
من تو تبریز رفتم دکتر صحاف ۲۷۰۰بود هفته پیش
من هفته پیش رفتم ۲ تومن
۱۲۰۰ سونو حامگلیه که به شما وزن و ضربان قلب و … رو میگن
یک و خورده ای بود ۱ ماه پیش
سوال منم هست🤣
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.