سلام مامان گوجه سبز رفتی سونو؟

۶ پاسخ

@Hgdbjhhgسلام عزیزم خوبی میگم گروه دارم همه خانم های اقدامی وحامله اونجان خاستی پیام بده تا ادت کنیم

من تو ده هفته رفتم حالت تهوع قطع شده اشتهام باز شده نگرانم شما هم همینطور بودین

من آزمایش ژنتیک بهم گفت پسر ان تی گفت دختر🤪

خخخ من دلم برا حال خودم نگران نیست برا اون بنده خدا هست کلا تو فکرشم از صب

خخخخ

منم منتظرشم😅
من رفتم ببینم رفته یا نه😁

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری