۷ پاسخ

دوبار عزيزم

من هر روز میخورم ،روزانه

دکتر من بهم نداد گفت در مواقعی که بچه کم وزن باشه و مجبور باشیم امگا۳تجویز میشه ،چون خوردن امگا۳در بارداری باعث میشه نوزاد در اینده دچار رفلاکس بشه ،گفت همون ماهی و میگو بخورم کافیه

چرا ب من نداده دکترم🥲

دوبار عزیزم

والا من هر روز گفت

دکتر بهم گفت هفته ای دوبار ولی من یه بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رهام مامان آقا رهام روزهای ابتدایی تولد
مامان 💕دختری💕 مامان 💕دختری💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد