۵ پاسخ

من میخورم هر موقع بستنی ببینم میخورم

یه مدت خیلی میخوردم اگه مشکل قند نداری بخور. عزیزم
با طعم قهوه نمی‌دونم ولی یکبار هیچی نمیشه

آره بستنی کمش عیبی نداره بخاطر قند
طعم قهوه هم خب کافئین داره، تو میزان مصرف کافئین روزانه ات باید حسابش کنی

اره من بستنی میخورم البته بخاطر قندش دیر ب دیر

خیلییی میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان رزانا آرسام مامان رزانا آرسام هفته دهم بارداری