۴ پاسخ

منم بالای شکمم بشدت درد میکنه و سفت میشه خیلی اذیت کننده اس ، من وعده هامو سبک میخورم و سعی میکنم فعالیت کنم و یکجا نباشم و چیزای نفاخ ام نمیخورم چون دیگه نفس نمیتونم بکشم

اره بابا طبیعیه
داره جا باز میکنه
چرا انقد استرس آخه

استرس نداشته باش، اون سمه

منم ۳ روزه درد دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی