۹ پاسخ

کمپوت که کلا شکر و نگهدارندست

اصلا کمپوت به دلیل شکر زیاد و مواد نگهدارنده ممنوع هست

سلام خوبی عزیزم رفتی آزمایش بدی ؟؟ یا پریود شدی

کاش میتونستین خونه درست کنین ابشو بدی بهش

راستی رفتی ازمایش بارداری؟

ن متاسفانه

آناناس فکر کنم حساسیت زاس

کم زیاد ن چون نگهدارنده دارن

میوه طبیعه بهش بده اینا اب شکر خیلی توشنه یه وقت خدای نکرده اسهال میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی
مامان فنچ کوچولو مامان فنچ کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی