۴ پاسخ

آره برو ببین رشد بچه خوبه

آخرین سنویی که رفتم ۲۶ هفته بود الان ۳۸ ام هنوز نرفتم

اره واجبه تا وضعیت رشد جنینو بفهمی
من ک دارم لحظه شماری میکنم تا برم بیینمش

تا ۳۴ هفته میتونی بری سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی