سونو 30هفته بچه 1200باشه کمه

۱۳ پاسخ

یمقدار کمه فک کنم

به نظرم یه خرده کمه باید ۱۵۰۰تا۱۶۰۰باشه عزیزم

اره باید ۱۵۰۰ باشه بچه منم کمه

سونو گراف چی گفت؟‌
من ۲۷ هفته رفتم ۱۰۷۰ بود میگفتن کمه یکم.

28هفته و6روز رفتم 1300بود

دیگه شروع کن مواد مقوی که به بچه وزن میده پخور
تخم مرغ
سینه مرغ
کره بادام زمزنی
سیب زمینی پخته
مغزیجات

من امروز رفتم گفت ۱۵۰۰ خوبه
شماهم فکر کنم خوب باشه

نظر دکترت چی بوده گلم ؟

آره کمه

یکم کمه

پسر من۲۹هفته۱۳۰۰بود

خوبه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولو👶🏻 مامان پسر کوچولو👶🏻 ۳ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی