۸ پاسخ

تو دلی کلا خوب نیست

فکر کنم از هفته ۲۰ تومن در حد یکی دوتا تکه بشه خورد

نخور هنوز سه ماه اولت پر نشده

در حد. رفع هوس مشکلی نیست

نخور اصلا

بله گلم‌نخوری بهتره

بله.

نخور اگه هوس کردی در حد یکی دو تیکه بخور فقط

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری