توهفته های من عسل ظرر داره؟

۵ پاسخ

نه مصرف متعادلش هیچ مشکلی نداره مگر اینکه دیابت بارداری داشته باشید

نه عزیزم

عزیزم الان هوا گرمه اگه نخوری بهتره

عسل کلا ضرر نداره من از اول بارداریم دارم‌ میخورم یکی دو روز درمیون میخورم و اینکه عسل واقعی دارم

نه مگه چقدر میخوای بخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی وآیناز 🥰❤️ مامان علی وآیناز 🥰❤️ ۸ ماهگی
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 ۶ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری