خانوما سوسیس ظرر داره؟

۷ پاسخ

من امروز خوردم 😂

وقتی زیاد بخوری هرروزبخوری بده برا رفع هوس عب نداره

هرازگاهی در حد رفع هوس بخور اما نه همیشه

نخور مت خوردم بچم اصلا وزن نگرفت

بله ضرر داره نیترات و نگهدارنده های دیگه ک داخله خطرناکه برای جنین
نهایتا خیلی دوست داشتی یه برش نازک بخور و دیگه نخور

بیرونی ک بله ضرر داره خونگی بخور

ن یبار بخور .خیلی دلت میخواد خونگی بخر

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان ۳ ماهگی
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد