سلام کیا 7روز به زایمانشونه و هیچ علاعمی ندارن

۳ پاسخ

اینقد پیاده روی اسکات قر دادن گل مغربی رابطه هر سه روزم معتینه اصلاااا

سلام منم 7روز دیگه دارم علایمی ندارم شما چکار میکنید برای زایمان

من ۳ روز ب زایمانمه و فقط بعضی وقتا زیر دلم درد میگیره همینقدر مبهم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی
مامان نویان _فرهان مامان نویان _فرهان ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی