بچه ها برای کم خونیم چی بخورم خوبه🦦

۳ پاسخ

پسته، عدس گوشت و ترجیحا میوه‌های قرمز مثل گیلاس که الان وقتشه

قرص آهن‌ . جیگر

آبگوشت .شربت شیره .حلیم.کنجد

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی