برای اینکه شیرم زیاد بشه چی بخورم خوبه؟

۴ پاسخ

چایی با خرما .. آبگوشت. آجیل.. مایعات فراوان

آب هویج آبگوشت دلستر
زن داییم میگفت ماکارانی با پنیر پیتزا میخورده شیرش خیلی بیشتر میشده میخوای امتحان کن ببین چجور میشه

آب هویج خیلی بخور

قطره شیرافزا خوبه من خوردم ولی میگن قرص لاکتاول خیلی عالیع

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان آرسام👼💙 مامان آرسام👼💙 ۶ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی