برای اینکه شیرم زیاد بشه چی بخورم؟

۱۲ پاسخ

سمنو رو که بخوری نیم ساعت بعدش قشنگ حس می‌کنی سینه هات پر شیر میشن
البته آب و مایعات کافی هم باید بخوری
ماهی قزل هم خیلی شیر افزای خوبیه حلیم و آب گوشت و ارده شیره هم خیلی خوبه
شیر نارگیل و شیر بادام هم چرب می‌کنه شیر رو دم نوش رازیانه هم خوش بو می‌کنه .

ففول برست هم مولتیه هم شیر افزا واینکه من صبحونه شیره انگور و ارده میخورم تاثیر داره شاید باورت نشه ولی آب خوردن تاثیر داره

قیمتش چنده؟

قرص لاکتاول

قرص لاکتاول ضرر نداشته باش

غذا به مقدار زیاد بخور حجم غذات زیاد باشه

قرص پرگمام و قرص لاکتاول،یکی هم شیر پرچرب عالیه

سمنو معجزه میکنه

سیرابی

قطره شیر افزا قرث لاکتاول. اش ابگوشت سوپ جو و...

اب هویج

ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان آرسام👼💙 مامان آرسام👼💙 ۶ ماهگی
مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی
مامان بنیتا سادات مامان بنیتا سادات ۸ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی