۶ پاسخ

خیلی بده

من یک دکتر گفت مشکلی نداره و یه دکتر دیگه گفت توی ۱۲ هفته اول ترمیم نکن، فعلا هم ناخنام شکسته پاره س😅

بله حتا آرایش و لاک هم بد هست

آره نمیشه انجام داد خصوصا تو سه ماه اول خیلی خطرناکه

بله عزیزم هم موادش مضر هست حتی لاک چ برسه کاشت، هم الانکه باردارید غسل زیاد کنید

بله کاشت نکن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری