۸ پاسخ

چیزی نیست
ترشحات هستن، بعضی وقتها زیادمیشه یهو.
ولی واسه اطمینان خوب کردی رفتی

انشالله چیزی نیست خواهر

منم تا هفته ی ۱۹ همش خیس بودم.
اما هم انتی و هم آنومالی خدا رو شکر مشکلی نبود و دکترمم گفت ترشحات آبکی هست و طبیعیه.
نگران نباش عزیزم،چیزی نیس

برو عزیز انشالله هیچی نیست

چرا چی شده

چرا عزیزم چیشده

بیمارستان چرا خواهر

چی شده گلم

سوال های مرتبط

مامان ورزشکار سوگند🩷 مامان ورزشکار سوگند🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری