۸ پاسخ

من یبار دادم.

له شده که نه همینجوری بربری یا سنکگ میدم دستش

من یکم پنیر میمالم روش پودر گردو میریزم میدم داخل ابگوشت هم میدم

آره خوبه

لایک کن منم ببینم

منم میدم

اره میدم

بده خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری