خانما سیب و به بچتون چجوری میدید؟

۶ پاسخ

عزیزم درخاست میدی اکانت دیگم مسدود شد♥️

من آبپز میکنم هم تو فرنی میریزم هم تو فیدر میوه خوری

پوره،،خام،،بخارپز،،رنده میکنم میزارم تو پستونک میوه خوری

سیب رنده هم میکنم میدم
کمپوت هم درس میکنم دوس داره

به از چن وقت مجازه؟سیب و پخار پز یا تو فرنی

به رو با شیره خرما مربا کردم میدم
سیب رو خام

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی