۷ پاسخ

من هم تکه میکنم میدم دستش هم تو میوه خوری بهش میدم هم پوره بخار پزی

من رنده میکنم .گاهی هم برش میدم ،میدم دستش که گاز بزنع(البته چونکه دندون دراورده)

بخار پز می کنم

من رنده میکنم

من له میکنم نمیپزم

اره عزیزم من میدم

سلام خانما تورو خدا التماستون می‌کنم گزارشم نزنید اگه کسی شیرخشک اضاف داره که به بچتون نمیسازه بدین بهم ثواب داره شکم یک طفل بی زبون سیر کنید بهش ببلاک نان آپتامیل دادم تاحالا مجبور شدم حتی اگه باز باشه هم عیب نداره برام بفرستید دستاتون میبوسم شرایطم خوب نیست التماس نمیکردم نمیتونم تهیه کنم شوهرم مریضه چند وقته یک مشکل براش پیش اومده نمیتونه بره سرکار خودم با بچه کوچک میرم نظافت ولی بخدا نمیتونم تهیه کنم برام سخته صدقه سرخودتون بچهاتون رو بهم بدین تا شکم طفلم سیر بشه دعا کنید از این وضعیت نجات کنم فکرکنید هدیه دارین میدین به یک طفل بی زبون هرکس تونست برای رضای خدا کمکم کنه هرکس میتونه کمکم کنه بگه 😭😭😔💔💔

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی