خانوما چجوری بچتونو سیب میدید؟؟

۷ پاسخ

نصف کن از وسط با قاشق آب تراش کن بده کم کم بخوره ...سالم نباشه

من بخار پز میکنم
با موز له میکنم
یا همونجوری
خیلی خوشمزه میشه
(روش بخارپز کردنم: سیب رو پوست میکنم و ورق ورق، میریزم نو یه آبکش کوچیک فلزی، تو یه قابلمه کوچیک هم آب میریزم و آبکش رو میرارم روشو درشو میزارم
خیلی زود میپزه و نرم میشه
تو آب نجوشون، تمام خاصیتش میره)

ریز کن یا رنده بزن بپزش نرم میشه بهش بده

عزیزم بهترین روش کمپوتی بدون اب میزارم تو شیشه درش ببند و بزار تو قابلمه پر اب میزارم و حتما درش ببند تا زودتر بپزه تقریبا ۱ساعتم پخته میشه خودش هم آب میندازه خیلی هم خوشمزه میشه

یه تیکه سیب رو برش میدم
مثل شطرنجی چاقو کش میکنم
ریز ریز میدم دهنش

من رنده میکنم

سیب و میجوشونی بعدم میکس کن بده بخوره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی