خانوما اینجا نوشته قطرهای ۸.۹.۱۰اینا ینی چی

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم عکس ک از مانیتور گرفته سونو رو دارین؟

دوستان من دیروز رفتم سونو ،هفت هفته و سه روز بودم ولی قلب تشکیل نشده بود هنوز،خیلی نگرانم،دکتر گفت ده روز دیگه بیا برای سونو مجدد

مبارکه گلم چیکار کردید که سه قلو باردار شدید

یعنی ستا ساک هست عزیزم ولی هنوز جنین تشکیل نشده
سه قلو هستن انشالله دوهفته دیگ تشکیل میشن برو قلب ستاشونو بشنو🥹😍🙏🏻

مبارکه عزیز دلم برا منم دعا کن دامنم سبز بشه

ماشالله سه قلو بارداری

ماشالله عزیزم مبارکت باشه🤩

طبیعی باردار شدی؟

انشالله شماهم دعاکنید قلبشون تشکیل بشه

اندازه ساکته عزیزم

انشاا…به سلامتی زایمان کنی
قلبشون تشکیل میشه چون کیسه زرده داری

واقعا ینی سه تاس😍😍مبارکه

اندازه ساک هاتو نوشته

سوال های مرتبط

مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری