سلام خوبید میگم اشکال داره ی بارتن ماهی بخورم

۵ پاسخ

بخور نوش جان

من که خوردم

منم دلم میخواد

یه بار نه
ولی سعی کن نخوری زیاد

یبار نه اما کم بخور ، سعی کن ماهی بخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۴ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی