این استفراغ عادیه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره نگران نباش پسر من همش اینجوری بالا میورد پنیری، زیاد شیرش دادی

ب شکم نگرفتنش؟؟بش فشار اومده باشه؟

معدش توفشاربوده انگار بعدشیر بغل کردین تحت فشاربوده

شیر هضم شده باشه مشکلی نیست گاهی پیش میاد.سنگین بشه پسش میده

دمر خوابیده؟

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان شاهانم مامان شاهانم ۴ ماهگی
مامان دلارام💕✨ مامان دلارام💕✨ ۱ سالگی
مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی