۸ پاسخ

نترس مثل آمپول معمولیه که موقع سرما خوردگی میزنیم

دکتر رگام برا من ۲۷ هفته نوشته یعنی ۲۶ هفته و ۴ روز بزنم مشکلی نیس؟

آمپول از داروخونه گرفتی ؟
راحت تهیه کردی ؟

امپول روگام واسه چیه؟

من تو عمرم امپول نزدم همیشه پیچوندم انقدر میترسم ولی مجبور بودم روگام و بزنم باورت میشه تن و بدنم میلرزید اونجا.وقتی خوابیدم گفت پاشو😕هیچی نفهمیدم فقط ی سوزن ریز ک اولش زد سوزش کم سوزنو حس کردم

آمپول معمولیه دیگه چه استرسی

من زدم ی آمپول معمولیه درد خاصیم نداره

چرا عزیزم؟ درد داره؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وسوم بارداری