خانوما تا چندهفته فرصت دارم امپول روگام بزنم؟۸

۷ پاسخ

من یک بار ۹ هفته و یک بار ۱۹ هفته زدم دیگه دکترم چیزی نگفت که بزنم

من هفته قبل زدم

منم هنوز نزدم فردا برم دکترمم تجویز کنه تا 28 هفته وقت داریم

از 28تا32هفته

تا 34 هفته وقت داری

ممنونم عزیزم

روگام چی هست

سوال های مرتبط

مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری