مامانا تجربتونو از امپول روگام بگین

۵ پاسخ

به پهلو دراز میکشی مثل آمپول معمولی امااااا سخت گیر میاد یعنی داروخونه های بیرون ندارن باید از بیمارستان بگیری

۱۰ هفته یکی زدم
۲۸ هفته فک کنم یا ۲۹ هفته دومی رو زدم
درد نداره یکم همون لحظه داره قیمتش اولی آزاد ۱۶۰۰ شد دومی با بیمه ۱۵۰ شد همین فک کنم بعد زایمانم یکی دگ باید زد مطمئن نیسم.

یکم سخت گیرمون اومد، و تازه بیمه هم باید تایید میکرد جداگانه
زدنش هم درمانگاه زد مثل آمپول معمولی فقط یکم درد داشت، فرداش هم بچه خیلی تکون نمیخورد که نمیدونم به خاطر آمپول بود یا کلا خسته بود

فعلا تجربه ای ندارم ۲۸هفته باید بزنم ولی از الان استرس دارم چهطور قراره دراز بکشم برای زدنش😂😂

من خاهرشوهرم زد باید به پهلو بشی بزنن یه کوچولو سوزش داره موقه زدن🥺

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی