مامانا این آمپول روگام هست ؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

این آمپول برای چیه

من ۱۶۰ تومن خریدم یکمی موقع زدن نیسوزه

آره همینه چند خریدی

مال منم همین مدل بود

من دیروز اینو از داروخانه گرفتم و زدم. فکر می‌کنم شرکت ها متفاوته

تصویر

یخچالیه نباید بیرون باشه ها

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد