مامانا این آمپول روگام هست ؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اره همینه اینه یوی من ‌ک الان زدم

اره همینه
منم همین مدل بود زدم
گرفتی خونت گذاشتی
آمپول رگامو باید همون جا میگیری بزنی

بله گلم

شبیه اونه منم زدم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد