۲ پاسخ

شیر فقط تو فرنی میتونی اضافی کنی زیر یکسال شیر پاستوریزه نباید بدی فرنی درست کن موز و خرما بریز توش

اره همینجوری میخواستم موز و جودوسر و شیر رو میکس کنم براش...بعد چه فرقی داره اخه باشیرموز بخاطز ی ارد یا جو ک اضاف میشه؟

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۱۷ ماهگی
مامان کیاشا❤️ مامان کیاشا❤️ ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی