۶ پاسخ

من از ۱‌ماهگی دکتر داد برا پسرم گفت هر جا میری بزن براش تا روزی ۳ بار هم میتونی بزنی

اره دیروز دکتر داد

نزنی بهتره

اره سدیم کلراید خوبه

اره من از دو ماهگی استفاده میکردم

آره ‌

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی