خانما بهترین سن برای ختنه چندماهگی ؟

۸ پاسخ

الان یکمم دیر کردی

من پسر اولم ۳ ماهه بود
چون تکون می‌خورد اذیت شد
دومی 4۰روز ختنه کردم خیلی خوب بود

من دوماه و شش روز انجام دادم زود خوب شد قبل چهل روز بخاطر کولیک توصیه نمیشه

من که ختنه نکردم
خداروشکر مشکلی نداره

۲۰تا ۴۰ روز

زیر ۱ ماه یا همون ۱ ماه خیلی خوبه
من خودم پسرم ۱۷ روزش بود ختنه کردیم اصلا نفهمید چون پوستشونم نازک تره سریع خوب میشه

من پسر مو دوماهگی ختنه کردم و زود هم خوب شد

ما پسرم رو ۲۲ روزگی ختنه کردیم

سوال های مرتبط

مامان جیتیلی مامان جیتیلی ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ممد🩵مهراد مامان جوجه ممد🩵مهراد ۳ ماهگی