خانوما میتونم برنج بخورم دیکه؟

۱۰ پاسخ

مگه تا حالا نمیخوردی؟

کنارش انجیر،یا قیسی بخور گلم

من راحت برنج و خورشت می خوردم در کنارش سوپ هم می خوردم که یبوست نشم مشکلی نداره برنج بخوری

برنج رو با پوره گوجه بخور
ما پاز خورد میکنیم سرخ میکنم گوجه خورد شده اضافه میکنیم میزاریم گوجه کامل بپزه اگرم دوس داشتیم میکوبیم گوجه رو له بشه خیلی خوشمزه است

چرا نمیتونی بخوری بخور

اره بابا، ملین هم بخور

والا ما تا 40 روز نمیخوریم

اره مگه گفتن نخور؟

مگه نباید خورد بعدزایمان

کی گفته نمیتونی بخوری؟

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی